ایران میگوید با وجود تحریمهای غرب به غنیسازی اورانیوم ادامه خواهد داد
وزیر امور خارجه ایران گفته است تهران به غنیسازی اورانیوم در سطوح بالاتر ادامه خواهد داد و تحریمهای تازه غرب و فشارها بر سر برنامه هستهای این کشور را رد کرده است. این اظهارات که رسانههای دولتی…