İran, ABD yaptırımları yeniden yürürlüğe koyarsa uranyum zenginleştirmeyi yüzde 60’a çıkarma tehdidinde bulundu
İran’ın atom enerjisi kurumu başkanı, devlet medyasının pazar günü geçtiği haberlere göre, ABD’nin 2015 nükleer anlaşması kapsamında hafifletilen yaptırımları yeniden uygulamaya koyması halinde…