İran, yaptırımlar ve gerilimler nedeniyle ABD ile yeni görüşmelerin mümkün olmadığını söylüyor
İran Dışişleri Bakanı, Tahran’ın nükleer dosya konusunda ABD ile görüşmelere dönmeyi planlamadığını, bunun gerekçesi olarak süren yaptırımları ve bölgedeki daha geniş gerilimleri gösterdi. Bu…