İran, Batı yaptırımlarına rağmen uranyum zenginleştirmeyi sürdüreceğini söylüyor
İran’ın dışişleri bakanı, Tahran’ın ülkenin nükleer programı nedeniyle uygulanan yeni Batı yaptırımlarını ve baskıyı reddederek uranyumu daha yüksek seviyelerde zenginleştirmeye devam edeceğini…